dilluns, 19 de gener del 2009

Cinefòrum 25 de Gener. Vota!

Hola, culturetes!

El diumenge 25 em toca organitzar cinefórum, i en lloc d'escollir directament la película, m'agradaria que votareu quina voleu veure. Comenteu aquesta entrada, i voteu entre les candidates:

1: Alien: l'octau pasager



No és la primera película on un monstre persegueix unes quantes persones, però si la que ho va convertir en un génere. Realment ho mereix.

2: Pulp Fiction


Que tindràn les películes de Tarantino, que els seus diàlegs enganxen així?

3: L'Últim show


La última película de Robert Altman és una mostra de metaespectacle. El show com a tema del show.

4: Closer


Una película magistral. Quatre personatges i les seues interacciones amoroses. A pesar de la seua exquisita factura técnica i del soberbi treball dels quatre actors, funcionaria inclús sense veure-la, per la força de la història i els diàlegs.

5: V de vendetta


¿Pot estar justificat el terrorisme? ¿Quan? Sorprén que una película moderna abordde aquest tema presentant al protagonista com un "terrorista bó". Basada en un cómic, "V" es una excel.lent película per a pasar-ho bé i pensar al mateix temps.

No es dormiu votant, que se'ns ve el temps damunt! la votació es tanca la matinada del divendres al dissabte... i, voteu la que voteu, us les recomane totes!

Ens ven en l'ateneu el Diumenge 25 a les 22:00. No falteu!

10 comentaris:

  1. Jo vote per closer: és l'única q no he vist i té prou bona pinta...xo si fiques el último show també estic d'acord. muas!!!fins diumenge!!

    ResponElimina
  2. Yeee lokoss! pense que alien sta be pero per a cineforum la vex algo fluixa, pulp fiction es divertida i te bons actors encara que te una trama algo desconcertant. Vote per pulp fiction, gran papelaso de samuel l jackson ;)

    ale aw peña i a rodar

    ResponElimina
  3. Aloha.

    Doncs jo vote per V de vendetta, em fa il.lusió... Pulp Fiction estaria bé, però és que ja me la sé de memòria!

    A veure qui desfà l'empat...

    Saludets!

    ResponElimina
  4. Hola Cristof, gracies per l'invitació.

    Si guanyara Closer m'acostaría a Benaguasil a vore-la.

    Un salut!

    Adrián

    ResponElimina
  5. donc jo pase de patoxades....de closer..jajajaj...jo vote PULP FICTION!!!!!!
    VOS ESTIME A TOTS EN DEMASIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..AJAJAJAJAJJ

    ResponElimina
  6. a quien le toca hacerlo este finde? a q hora será? yo realmente las he visto todas xo especialmente closer, aunque x otra parte me encanta esa peli y me gustaría asistir al debate, asi q si no llego a la peli xq el teatro empieza a las 19.00, si q me gustaría llegar xa el analisis. si gana alien me resignaré.. aunq igual el teatro se alarga interminablemente... jijiji. no hombre, yo en cuanto pueda llegaré y en cuanto a la peli, a vuestra libre elección! nos vemos el domingo!tamb podríamos hacer algún doming cine-forum sesión siesta, xq el lunes se madruga y seguro q el doming estamos todos tirados en casa toda la tarde... besos!!

    ResponElimina
  7. joo el anónimo soy yo,katia, xo no sé xq aparece así... q pasa? q yo no tengo personalidad??

    ResponElimina
  8. Hola Kat. Seguro que tienes personalidad XDDD

    Pero si quieres que ésta "se te vea", en "Comenta com a" Selecciona "Nom/URL", pones tu nombre y dejas la URL vacía.

    Y chicos... vamos empate. Dos para Pulp Fiction, dos para Closer y el mío para V de vendetta...

    Kat, tenías que haber roto el empate!!

    Y bueno... si nadie desempata, de entre las empatadas elijo yo, que lo sepáis.

    Saludetes y besitos!

    ResponElimina
  9. No sé si podré anar, és vertaderament tard, per a un diumenge, però si fos pel meu gust la que diu Gustavo, deu valdre la pena. Jo m'incline per eixa. Així i tot per mi no ho feu.

    ResponElimina
  10. triple empat i em queden menys de 24 hores per a preparar una exposició!

    Bé doncs... em quede en Pulp Fiction.

    les altres, per a la pròxima... us les recomane igualment, i si algú que no siga jo les vol possar, per mi perfecta.

    Fins demà!

    ResponElimina